• Inici: Dimecres, 03 octubre 12:00
    Fi: Dimecres, 03 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Fideuada mixta. Trempó de ciurons.

Segon plat: Pilotes a la jardinera amb patates fregides. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Coca de pastanaga. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Fideuada de carn o de verdures. Sopa de pastanaga.

Segon plat: Pilotes amb xampinyons amb patata a daus. Truita jardinera amb trempó de cibulet.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs de peix. Lasanya de carn. Ensalada de mongetes blanques i vermelles (vegetariana).

Segon plat: Verdures gratinades. Llom a la planxa amb ensalada. Sardines al forn amb tomàtiga al forn.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Coca de marbre.

Primer plat: Ensalada de quinoa (veg.). Mongetes verdes saltades amb bacó.

Segon plat: Pastís de carn amb puré de patata. Sardines a la planxa amb trempó.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

G. M. de Jovellanos

Primer plat: Crema de col llombarda. Llenties ecològiques amb verdura i carn. Ensalada de pollastre a la planxa.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb tallades de tomàtiga i patata al forn. Sípia amb ceba amb arròs integral. Verdures saltades de temporada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.