• Inici: Dimarts, 02 octubre 12:00
    Fi: Dimarts, 02 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Tallarines a la italiana. Ensalada amb formatge de cabra.

Segon plat: Pit d’indiot a la planxa amb ensalada i patates. Calamar amb salsa i patata bullida i arròs.

Postres: Gelat. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Macarrons amb carn. Ensalada mediterrània de vegetals i llegum.

Segon plat: Coca tapada de carabassó amb ensalada de crudités. Guisat de peix.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primers plats: Fideuada de verdures. Patates a la riojana. Meló amb cuixot salat.

Segons plats: Llenties a l’eivissenca. Calamarins a la planxa amb ensalada i salsa de pebres grocs. Pit de pollastre a la italiana amb patates i ensalada.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Pastís de brossat.

Primer plat: Arròs i verdures tai. Crema de carabassó (sense nata).

Segon plat: Estofat de vedella. Filet d’orada a la planxa amb patata bullida i bròcoli.

Postres: Postres casolanes.Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

G. M. de Jovellanos

Primer plat: Macarrons integrals amb tonyina. Ensalada de pastanaga i vegetals. Risotto de pollastre i espinacs.

Segon plat: Lluç a la planxa amb minestra de verdures. Pollastre al forn amb patata i ensalada. Mongetes verdes bullides amb tofu.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.