• Inici: Dilluns, 01 octubre 12:00
    Fi: Dilluns, 01 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Arròs saltat amb verdures. Ensalada mixta.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb verdura i patates. Bacallà amb allioli amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Ensalada d’arròs. Macarrons amb espinacs i fruita seca.

Segon plat: Llom amb salsa cajun amb patates fregides o verdures saltades. Minestra de verdures amb ou dur.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Greixera de faves. Arròs a la cubana. Cabdells amb pebres, formatge San Millán i cranc.

Segon plat: Carabassó i tomàtiga gratinats amb formatge. Conill al forn amb poma, ceba i panses. Llucet fregit amb trempó.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Coca de taronja.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb copinyes. Ensalada de formatge de cabra amb mel.

Segon plat: Llom a la planxa amb patata amb ceba al forn. Aguiat de rap.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

G. M. de Jovellanos

Primer plat: Crema de verdures de temporada. Cuinat de ciurons amb verdura i xoriço. Arròs a la cubana.

Segon plat: Salmó al forn amb verdura i patata panadera. Pit de pollastre a la planxa amb patata i ensalada. Espinacs amb panses i pinyons.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.