• Inici: Divendres, 28 setembre 12:00
    Fi: Divendres, 28 setembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Tortel·linis gratinats. Ensalada d’arròs.

Segon plat: Pollastre amb allada amb arròs. Calamar a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Arròs amb aletes de pollastre. Tomàtigues farcides de cuscús i crudités.

Segon plat: Garró de porc rostit amb patata al forn amb salsa agra. Hamburgueses de ciurons amb patata pont i xampinyons a la planxa.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Crema de carabassa calenta amb verdures de temporada. Amanida de tonyina.

Segon plat: Peix fresc del dia amb patata bullida. Pollastre rostit al forn. Mongetes verdes saltades.

Primers plats: Paella mixta. Entremesos. Crema de tomàtiga amb verdures.

Segons plats: Secret de porc a la planxa amb ensalada i patates. Flams de carabassó i pastanaga amb patates. Tonyina a la planxa amb bròcoli i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Pastís de plàtan amb xocolata.

Primer plat: Ciurons trempats. Carabassa al forn amb nous, cirerols i formatge de cabra.

Segons plats: Frit de marisc. Garró al forn amb patata al forn.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.