• Inici: Dijous, 27 setembre 12:00
    Fi: Dijous, 27 setembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Tombet amb ou fregit. Ensalada de tomàtiga i mozzarel·la.

Segon plat: Pit d’indiot a la planxa amb verdura i patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Púding. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Tallarines amb salsitxes d’indiot. Greixera d’ous.

Segon plat: Pebres farcits de verdures amb fideus de patata. Cassola de peix.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Llenties ecològiques vegetarianes amb un toc de curri. Ensalada calenta d’arròs integral. Risotto de pollastre i espinacs.

Segon plat: Lluç en salsa verda. Pollastre a la jardinera. Pastís de verdures de temporada.

Primer plat: Sopes mallorquines (vegetarianes). Sopa de brou. Ensalada de pasta amb trempó i tonyina.

Segons plats: Delícies d’ànnera amb compota de poma. Croquetes d’espinacs amb ensalada variada. Llenguado a la planxa amb carabassó, ceba i patata al forn.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Coca de llimona.

Primer plat: Arròs vegetarià. Gaspatxo.

Segons plats: Croquetes de peix amb ensalada. Galtots amb vi amb puré de patata.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.