• Inici: Dilluns, 24 setembre 12:00
    Fi: Dilluns, 24 setembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Crema de verdures. Ensalada mixta.

Segon plat: Llom de porc amb rocafort amb verdura i arròs. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Arròs a la cubana. Canelons d’espinacs.

Segon plat: Llom amb rocafort amb patates de luxe. Carabassó arrebossat amb trempó amb fruita seca.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Xampinyons amb alls i cuixot salat. Guisat de brou de mongetes blanques. Macarrons vegetarians integrals.

Segon plat: Pollastre a la portuguesa. Verat al forn amb patates panadera i pebres. Verdures saltades.

Primers plats: Mongetes blanques amb copinyes. Pastís de patata amb cuixot i formatge. Ensalada de cuscús (vegetariana ).

Segons plats: Greixera d’ous amb patata, pèsols i carxofes. Llibrets amb ensalada. Filet d'orada a la planxa amb favetes i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Banoffee.

Primer plat: Llenties. Colflori amb beixamel.

Segons plats: Sípia fregida amb ensalada variada. Cuixes de pollastre amb taronja amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.