• Inici: Divendres, 21 setembre 12:00
    Fi: Divendres, 21 setembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Entremesos variats amb ensalada russa. Crema de carabassó.

Segon plat: Mussaca. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Arròs melós de pollastre i xampinyons. Albergínia arrebossada amb formatge i mel.

Segon plat: Patata farcida de carn  amb lletuga a la juliana. Patata farcida de verdures amb lletuga a la juliana. Broquetes de verdures amb patata palla.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Canelons de carn de pollastre i indiot. Risotto amb gambes i carabassó. Ensalada tropical amb salsa rosa.

Segon plat: Peix del dia de mercat amb patata bullida i verdures. Bolets i xampinyons saltats. Conill amb ceba amb patata al forn.

Postres: Fruita. Iogurt.

Postres: Fruita. Iogurt.

Primer plat: Cuinat de soja verda amb verdures. Ensalada russa.

Segon plat: Pit de pollastre al forn amb cuixot i formatge. Púding de peix amb escalivada.

Postres: Fruita. Iogurt. Postres casolanes.