• Inici: Dijous, 20 setembre 12:00
    Fi: Dijous, 20 setembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Ensalada de tomàtiga i mozzarella.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb verdura i patates. Salmó amb pebre verd amb verdura i patata bullida.

Postres: Arròs amb llet. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Lasanya de carn. Lasanya de verdures. Crema de carabassa.

Segon plat: Croquetes d’espinacs amb ensalada de poma. Bacallà Es Verger amb patata primavera.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Macarrons a la bolonyesa. Crema de llegums. Ensalada de tonyina amb hortalisses.

Segon plat: Wok de pollastre i verdures. Bacallà a la gallega. Carxofes saltades.

Postres: Fruita. Iogurt.

Postres: Fruita. Iogurt.

Primer plat: Pasta amb salsa de paté. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Ronyons amb xerès amb puré de patata. Filet d’anfós a la planxa amb patata bullida.

Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Postres casolanes.