• Inici: Divendres, 22 juny 12:00
    Fi: Divendres, 22 juny 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Arròs amb aletes de pollastre. Tomàtigues farcides de cuscús i crudités.

Segon plat: Garró de porc rostit amb patata al forn amb salsa agra. Hamburgueses de ciurons amb patata pont i xampinyons a la planxa.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Crema de llegums. Ensalada Cèsar.

Segon plat: Llenguado al forn amb verdures. Croquetes de pollastre amb ensalada. Minestra de verdures gratinada.

Primer plat: Tortel·linis gratinats. Ensalada d’arròs.

Segon plat: Pollastre amb allada amb arròs. Calamar a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postre: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Pancuit. Ensalada de cuixetes de cranc arrebossades.

Segon plat: Llampuga a la planxa amb patata i ceba al forn. Escalopa amb ensalada. Espinacs a la crema.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Banoffee.

Primer plat: Paella mixta. Crema de llegums. Ensalada Cèsar.

Primer plat: Paella de verdures. Ensalada de formatge de cabra amb pera i vinagreta de mel.

Segon plat: Escalopines de pollastre cruixents amb ensalada de col. Bacallà a la biscaïna amb patata al forn.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt.