• Inici: Dijous, 21 juny 12:00
    Fi: Dijous, 21 juny 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Tallarines amb salsitxes d’indiot. Greixera d’ous.

Segon plat: Pebres farcits de verdures amb fideus de patata. Cassola de peix.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Espaguetis a la carbonara. Trempó de ciurons. Ensalada variada.

Segon plat: Truita de verdures. Costella al forn amb patates al forn. Sípia amb ceba i arròs bullit.

Primer plat: Tombet amb ou fregit. Ensalada de tomàtiga i mozzarella.

Segon plat: Pit d’indiot a la planxa amb verdura i patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postre: Púding. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Canelons de carn. Crema de meló. Ensalada d’indiot amb alvocat, cirerols i mozzarella.

Segon plat: Entrecot de vedella a la planxa amb ensalada i moniato. Rajada amb pebres. Greixera d’ous amb patata, pèsols i carxofes.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Coca caputxina.

Primer plat: Espaguetis a la carbonara. Trempó de ciurons. Ensalada variada.

Primer plat: Crema de llegum (sense nata). Tomàtigues farcides de cuscús.

Segon plat: Calamar a l’andalusa amb ensalada. Secret de porc a la planxa amb verdures saltades

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt.