• Inici: Dilluns, 18 juny 12:00
    Fi: Dilluns, 18 juny 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Arròs a la cubana. Canelons d’espinacs.

Segon plat: Llom amb rocafort amb patates de luxe. Carabassó arrebossat amb trempó amb fruita seca.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Salmorejo. Espaguetis a la puttanesca. Cuinat de llenties amb verdures i carn.

Segon plat: Pilotes amb patates fregides/bullides. Lluç a la gallega. Croquetes d’espinacs amb ensalada.

Primer plat: Crema de verdures. Ensalada mixta.

Segon plat: Llom de porc amb rocafort amb verdura i arròs. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postre: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Mongetes blanques amb copinyes. Arròs amb verdures. Ensalada d’espàrecs amb tonyina.

Segon plat: Lluç a la planxa amb minestra. Pollastre amb prunes, albercocs i puré de patata. Col farcida d’ensalada russa (veg.).

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Pastís de pinya amb ametlla.

Primer plat: Pasta amb pesto. Ensalada de ciurons.

Segon plat: Rajada amb pebres vermells. Llom a la planxa amb ensalada.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.