• Inici: Dimecres, 13 juny 12:00
    Fi: Dimecres, 13 juny 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures. Sopa minestrone.

Segon plat: Llom de porc rostit amb salsa de prunes amb patata al forn. Mongetes tendres saltades amb ou dur.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs a la cubana amb ou a la planxa. Estofat de pollastre. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Conill amb ceba i patates al forn. Filet de lluç a la mallorquina amb llit de patates al forn. Llenties saltades amb bolets i xampinyons.

Postre: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella cega. Ensalada de llenties.

Segon plat: Llom de porc rostit amb verdura i patata rostida. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postre: Coca de iogurt. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Escudella fresca. Arròs amb samfaina. Ensalada de bacó amb crostons.

Segon plat: Secret de porc a la planxa amb ensalada i patates. Greixera d’ous amb patata, pèsols i carxofes. Peix blau a la mallorquina.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Coca de coco.

Postre: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs negre. Ensalada de verdura i fruita.

Segon plat: Lasanya de carn. Filet d’orada a la planxa amb ensalada i patates.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.