• Inici: Dijous, 07 juny 12:00
    Fi: Dijous, 07 juny 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Wok de pollastre amb tallarines. Cuinat de ciurons.

Segon plat: Rostit humit amb patata rostida. Fajitas gregues de verdures amb ensalada de canonges i ruca.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Mongetes vermelles a l’estil mexicà. Estofat de vedella amb patates bullides. Ensalada d’hortalisses.

Segon plat: Garró en la salsa amb patates al forn. Salmó a la planxa amb patates bullides i ensalada. Pilotes de verdures.

Primer plat: Mongetes tendres saltades amb cuixot. Ensalada de ciurons.

Segon plat: Truita paisana amb ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postre: Púding de poma. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb nata i esclata-sangs. Colflori ofegada (xulla, botifarró i sobrassada). Ciurons trempats amb tomàtiga, all i julivert

Segon plat: Garró al forn amb arròs. Tonyina a la planxa amb mongetes i patata bullida. Frit de verdures.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Coca amb melicotó. Pannacotta.

Primer plat: Escudella fresca (veg.). Ensalada reial (cuixot dolç i blat de les Índies).

Segon plat: Pilotes amb salsa de xampinyons i arròs. Filet de gall al forn amb ceba i bacó.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt.