• Inici: Dimarts, 05 juny 12:00
    Fi: Dimarts, 05 juny 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Raviolis de carn amb salsa napolitana. Llenties saltades amb carabassó.

Segon plat: Truita camperola amb ensalada de tomàtiga. Salmó amb crosta de taronja amb patata panadera.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Macarrons amb samfaina. Cuinat de ciurons amb verdures. Risotto de pollastre amb espinacs.

Segon plat: Carn amb tomàtiga. Rap fregit amb ensalada. Truita de verdures amb ensalada.

Primer plat: Raviolis de carn a la napolitana. Ous remenats amb espinacs.

Segon plat: Cuixetes de pollastre amb ceba amb patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postre: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Sopes (sense carn). Sopa de brou. Ensalada amb formatge tendre i anxoves.

Segon plat: Conill al forn amb poma, ceba i panses. Ous escaldats amb espàrecs verds i porros. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Natilles. Coca de maduixes amb nata.

Primers plat: Macarrons amb samfaina. Cuinat de ciurons amb verdures. Risotto de pollastre amb espinacs.

Primer plat: Crema de carabassó. Ensalada de llenties.

Segon plat: Pit de pollastre a la italiana amb patates. Truita de patata a l’hortolana.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.