• Inici: Divendres, 01 juny 12:00
    Fi: Divendres, 01 juny 16:00
  • Al campus universitari.

Primer plat: Arròs melós de pollastre i xampinyons. Albergínia arrebossada amb formatge i mel.

Segons plat: Patata farcida de carn amb lletuga a la juliana. Patata farcida de verdures amb lletuga a la juliana. Broquetes de verdures amb patata palla.

Postre: Fruita. Iogurt.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Paella mixta. Ensalada de vegetals. Crema de llegums.

Segon plat: Llom amb pebre amb patates fregides o bullides. Croquetes de bacallà amb patates bullides. Truita de seitan i pebres amb ensalada.

Guillem Cifre

Primer plat: Rotlles de cuixot amb ensalada russa. Crema de porros.

Segon plat: Graellada de verdura amb pit de pollastre. Peix fresc a la planxa amb ensalada.

Postre: Fruita. Iogurt. Flam.

Mateu Orfila

Primer plat: Paella mixta. Ous remenats amb tomàtiga. Ensalada reial (blat de les Índies i cuixot dolç).

Segon plat: Costella de porc a la planxa amb patata al forn i chimichurri. Flams de carabassó i pastanaga amb patates. Croquetes de peix casolanes amb ensalada.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Coca de nespres. Pannacotta.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada de vegetals. Crema de llegums.

Primer plat: Arròs de peix. Ous trencats amb carxofes.

Segon plat: Salsitxes de pollastre amb mongetes blanques saltades. Bacallà gratinat amb allioli amb patata panadera.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.