• Inici: Dijous, 31 maig 12:00
    Fi: Dijous, 31 maig 16:00
  • Al campus universitari.

Primer plat: Lasanya de carn. Lasanya de verdures. Crema de carabassa.

Segon plat: Croquetes d’espinacs amb ensalada de poma. Bacallà Es Verger amb patata primavera. Postre: Fruita. Iogurt.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Ensalada de pollastre. Canelons d’espinacs. Crema de porros.

Segon plat: Tall rodó al forn amb patates al forn. Bacallà a la mallorquina. Bolets i xampinyons saltats.

Guillem Cifre

Primer plat: Lasanya de verdura. Llenties estofades.

Segon plat: Cuixetes de pollastre al forn amb verdura i patata rostida. Truita camperola amb ensalada i patata bullida.

Postre: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Tallarines a la carbonara. Sopa de verdures. Rotlles de pernil i ensalada russa.

Segon plat: Pollastre amb cava amb puré de patata. Carabassa al forn amb formatge de cabra, cirerols i nous. Sardines a la planxa amb trempó.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Pastís fred de formatge. Flam.

Primer plat: Ensalada de pollastre. Canelons d’espinacs. Crema de porros.

Primer plat: Crema de verdures (veg.) amb crostons. Pasta amb foie-gras de Felanitx i crema de nata.

Segon plat: Cuixa de pollastre a la planxa amb ensalada. Frit de marisc.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.