• Inici: Dimecres, 30 maig 12:00
    Fi: Dimecres, 30 maig 16:00
  • Al campus universitari.

Primer plat: Fideuada de carn o de verdures. Sopa de ceba.

Segon plat: Llom de porc farcit amb prunes i poma amb verdures saltades. Pizza de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Arròs al forn. Tallarines saltades amb xampinyons. Crema de pastanaga.

Segon plat: Pilotes amb salsa de tomàtiga casolana. Estofat de calamar. Mussaca de verdures.

Guillem Cifre

Primer plat: Paella mixta. Llenties estofades.

Segon plat: Salsitxes fresques amb xampinyons i patates. Pebres del piquillo farcits de peix amb patata bullida.

Postre: Iogurt. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Ciurons cuinats. Arròs amb curri amb pollastre. Ensalada amb formatge de cabra i mel.

Segon plat: Tombet amb ou. Carn amb salsa de cinc espècies amb minestra. Llenguado a la planxa amb minestra.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps.Iogurt. Coca de carabassó. Iogurt natural amb mel.

Primer plat: Pèsols amb porro i cuixot dolç. Ensalada de formatge de cabra amb pera i vinagreta de mel.

Segon plat: Lasanya d'espinacs (veg.). Guàtleres a la planxa amb pebres i albergínies al forn.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.