• Inici: Dimarts, 29 maig 12:00
    Fi: Dimarts, 29 maig 16:00
  • Al campus universitari.

Primer plat: Fideuada de carn o de verdures. Sopa de ceba.

Segon plat: Llom de porc farcit amb prunes i poma amb verdures saltades. Pizza de verdures.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Fideuada de verdures. Sopa de pollastre. Fabada asturiana.

Segon plat: Aletes de pollastre fregides amb patates bullides i ensalada. Lluç a la basca amb patates bullides. Carxofes saltades amb tofu.

Guillem Cifre

Primer plat: Espirals a la puttanesca. Puré de verdures.

Segon plat: Stroganoff de pollastre amb arròs. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Crema de lletuga. Mussaca. Cabdells amb gambes i formatge San Millán.

Segon Plat: Broquetes d’indiot amb patates i ensalada. Calamarins fregits amb ensalada. Pèsols, porros i panses saltats.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Mousse de xocolata. Pastís de la padrina.

Primer plat: Fideuada de verdures. Sopa de pollastre. Fabada asturiana.

Primer plat: Pasta a la carbonara. Gaspatxo.

Segon plat: Hamburgueses a la planxa amb ceba caramelitzada i patata bullida. Aladrocs fregits amb ensalada.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.