• Inici: Dilluns, 28 maig 12:00
    Fi: Dilluns, 28 maig 16:00
  • Al campus universitari.

Primer plat: Arròs tres delícies saltat amb soia. Mongetes blanques amb carabassa.

Segon plat: Pit de pollastre amb salsa espanyola i patata bullida. Truita francesa amb samfaina.

Postre: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Gaspar M. de Jovellanos

Primer plat: Risotto de gambes. Sopes de verdures amb pasta. Ensalada de fruita.

Segon plat: Garró en la salsa amb patates bullides. Salmó al forn amb verdures amb llit de patates. Hamburguesa de verdures de temporada amb patates i ensalada.

Mateu Orfila

Primer plat: Fideus secs amb sípia. Patates a la riojana. Gaspatxo.

Segon plat: Pastís de carn amb patata bullida. Carabassó i tomàtiga amb formatge gratinat. Llampuga amb pebres i arròs.

Postre: Púding. Gelat. Fruita del temps. Iogurt. Coca de maduixes amb nata. Natilles.

Primer plat: Ciurons cuinats amb bacallà i espinacs. Ensalada russa (veg.).

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb arròs (salsa de pebre bo). Pastís de tonyina al forn.

Postre: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.