• Avaluació i acreditació del professorat universitari laboral

• Inici: Dimecres, 13 juny 10:00
    Fi: Dimecres, 13 juny 12:00
  • A la Sala de Graus de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda, campus universitari palma
  • Sessions informatives per al professorat que es vulgui acreditar.

Avaluació i acreditació del professorat universitari laboral (professor ajudant doctor i professor contractat doctor): criteris orientadors per perdre la por a les agències de qualitat.

Es revisaran els principis que regeixen el sistema espanyol d’avaluació del professorat universitari, centrant-se en els criteris emprats, per a l’obtenció de l’avaluació als efectes de contractació de personal docent i investigador universitari, a càrrec de les diferents agències de qualitat. Es donaran alguns consells i exemples per emplenar les sol·licituds i per demostrar els indicis de qualitat de les aportacions.

A càrrec de Miquel Bennàsar i Paula Ramis de Ayreflor.

S’adreça al PDI laboral.