• Inici: Dimecres, 23 maig 12:00
    Fi: Dimecres, 23 maig 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures. Sopa de col.

Segon plat: Pollastre al chilindron amb patata bullida. Truita de ciurons amb trempó i formatge.

Postres: Fruita. Iogurt.

Primer plat: Guisat de costella. Escudella fresca. Pasta de caragols de mar amb cuixot dolç i formatge.

Segon plat: Albergínies farcides de verdures. Croquetes de pollastre amb ensalada. Bacallà amb pebres i salsa de tomàtiga i patates al forn.

Guillem Cifre

Primer plat: Fideuada mixta. Ensalada de patata.

Segon plat: Burritos de pollastre amb tomàtiga i ensalada. Peix al forn amb verdura.

Postres: Fruita. Iogurt.Coca de iogurt.

Primer plat: Fesols cuinats. Ensalada mixta . Arròs amb samfaina.

Segon plat: Vedella amb ceba i arròs. Filet d'orada a la planxa amb patates i ensalada. Greixera d’ous amb patata, pèsols i carxofes.

Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Coca de marbre. Flam.