• Inici: Dijous, 24 maig 12:00
    Fi: Dijous, 24 maig 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Canelons de carn. Canelons d’espinacs. Estofat de llenties i carabassa.

Segon plat: Rostit de patates i verdures amb salsa tzatziki. Rap a la mediterrània amb puré de patates.

Postres: Fruita. Iogurt.

Primer plat: Fideuada de marisc. Canelons d’espinacs. Sopa de carabassa amb curri.

Segon plat: Estofat de carn amb cuscús. Truita de xampinyons i bolets amb ensalada. Pica-pica amb patates bullides o fregides.

Guillem Cifre

Primer plat: Tabulé marroquí. Canelons Rossini.

Segon plat: Conill amb ceba. Salmó a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Fruita. Iogurt.Natilles.

Primer plat: Espaguetis a la bolonyesa. Crema de carabassa. Ensalada d’arròs vegetariana.

Segon plat: Llibrets amb ensalada. Filet de peix blau a la planxa amb patata bullida, ceba i tomàtiga. Púding de verdures amb curri amb patata bullida.

Postres: Fruita. Iogurt. Gelat. Pastís de mousse de taronja. Natilles.