• Inici: Dilluns, 21 maig 12:00
    Fi: Dilluns, 21 maig 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Tallarines de carabassó amb salsa putanesca. Ciurons ofegats.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb verdures rostides. Gratinat d’endívies amb puré de patates.

Postres: Fruita. Iogurt.

Primer plat: Macarrons a la bolonyesa. Ensalada de pollastre. Llenties amb verdures.

Segon plat: Llom amb salsa de mostassa i patates bullides/fregides. Croquetes d’espinacs amb ensalada. Lluç a la basca amb patates bullides.

Guillem Cifre

Primer plat: Trempó amb ciurons. Crema de llegums.

Segon plat: Broqueta de pollastre amb verdura i patates. Calamar a la romana amb ensalada.

Postres: Fruita. Iogurt.

Primer plat: Fava parada. Arròs amb verdures. Ensalada alemanya.

Segon plat: Lluç a la planxa amb ensalada variada. Llengua amb tàperes. Carabassons farcits de tonyina.

Postres: Fruita. Iogurt. Coca de taronja. Iogurt natural amb mel.