• Xerrades virtuals per a mares i pares: «Si el ChatGPT ho fa tot, qui pensa? Claus per acompanyar l'ús de la intel·ligència artificial a ca nostra»

  • Inici: Dimecres, 21 octubre 19:00
    Fi: Dimecres, 21 octubre 20:00
  • En línia
  • De cada vegada més, la intel·ligència artificial forma part de la vida quotidiana de l'alumnat: l'empren per cercar informació, resoldre dubtes, entretenir-se o fer qualsevol tasca diària. Tot i això, a ca nostra no sempre reflexionam sobre com la feim servir, per a què serveix realment i quins riscs pot tenir si l'empram sense criteri.

    Aquesta xerrada proposa un espai participatiu perquè les famílies sàpiguen què és la intel·ligència artificial i com funciona el ChatGPT, però, sobretot, per oferir estratègies que permetin acompanyar en un ús responsable, crític i conscient de la intel·ligència artificial. La intenció principal és reflexionar sobre qui pensa realment davant la pantalla i aprendre a diferenciar quan la tecnologia ens serveix de suport i quan es converteix en una drecera que perjudica l'esforç i el desenvolupament.

    Mitjançant la plataforma virtual Zoom.

    Més informació