• Seminari: «Postliteratura catalana: definicions, límits i eines d'anàlisi»

• Inici: Divendres, 19 juliol 09:00
    Fi: Divendres, 19 juliol 19:30
  • En línia
  • Seminari: «Postliteratura catalana: definicions, límits i eines d'anàlisi».

Lloc: Sala Gabriel Oliver (Facultat de Filologia i Comunicació, Universitat de Barcelona), Fundació Joan Brossa-Centre de les Arts Lliures.
    Algunes sessions es desenvoluparan en línia.

Sessions de matí:
    Lloc: Sala Gabriel Oliver (Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona. Gran Via de les Corts Catalanes, 585).
    En línia: demanar enllaç a Mercè Picornell <m.picornell@uib.cat>.

9 hores.
    Presentació del seminari, amb Mercè Picornell (UIB) i Bernat Padró (UB).

9.30 hores.
    Primer diàleg: Cases museu: patrimoni o mercantilització? amb Mireia Munmany (Espais escrits) i Carme Torrents (Casa Museu Verdaguer).

10.30 hores.
    Segon diàleg: Sants (i no tan sants) culturals amb Maribel Ripoll (UIB) i Jesús Revelles (UIB).

Pausa.

12 hores.
    Tercer diàleg: Redefinicions de la literatura en le'sfera pública, reflexions amb Margalida Pons (UIB) i Enric Sullà.

13 hores.
    Quart diàleg: Figures d'autor: banalització i revitalització de la funció d'autor, amb Irene Mira (Universitat d'Alacant) i Neus Penalba (University of Cambridge).

Sessions de tarda:
    Lloc: Fundació Joan Brossa-Centre de les Arts Lliures (Carrer dels Flassaders, 40).

16 hores.
    El fenomen del mem literari, amb Marc Villanueva (UB) i Ezequiel Soriano (UB).

17 hores.
    Taller de mems literaris, amb Amemsillegim.

18 hores.
    Taula d'experiències, amb Carme Castells (Mallorca Literària) i Maria Canelles (Fundació Joan Brossa).

19.30 hores.
    Visita guiada a la Fundació Joan Brossa-Centre de les Arts Lliures, a càrrec de Maria Canelles.

Activitat gratuïta.
    Si hi voleu participar, presencialment o en línia, posau-vos en contacte amb els organitzadors:
    Mercè Picornell: <m.picornell@uib.cat>.
    Bernat Padró: <bernatpadro@ub.edu>.

Activitat vinculada al projecte «Literatura & Cia: Canon, mediación y branding en los sistemas (pos)literarios ibéricos (ss. XX-XXI)» (PID2021-127608NB-100).