• Acte de lliurament dels guardons de la dissetena convocatòria dels premis d’investigació

• Inici: Divendres, 05 juliol 19:00
    Fi: Divendres, 05 juliol 20:00
  • Ca n'Oleo, carrer de l'Almudaina, 4, Palma
  • El president del Consell Social es complau a convidar-vos a l'acte de lliurament dels guardons de la dissetena convocatòria dels premis d'investigació per a alumnes de batxillerat i de cicles formatius de formació professional de grau superior, a la setena convocatòria dels Premis als Treballs de Fi de Grau i a la III convocatòria dels premis Joan Vidal Perelló corresponents al curs 2022-23, convocats pel Consell Social de la Universitat de les Illes Balears.

L'acte tindrà lloc el divendres 5 de juliol, a les 19 hores, a Ca n'Oleo, carrer de l'Almudaina, 4, Palma.

Us demanam que confirmeu l'assistència al telèfon 971 25 97 74 o a l'adreça <consell.social@uib.cat>.