• Seminari: «De la esencia del fundamento»

• Inici: Dilluns, 27 maig 16:00
    Fi: Dilluns, 27 maig 17:00
  • Sala de Graus, edifici Ramon Llull
  • Seminari: «De la esencia del fundamento», de Martin Heidegger.
    Dilluns 27 de maig, a les 16 hores.
    Lloc: Sala de Graus, edifici Ramon Llull.

Ponents:
    Dr. François Jaran, professor titular de la Universitat Complutense de Madrid: «La entrada en el mundo del ente y el acontecer de la metafísica».

Dr. David Hereza, professor ajudant doctor de la Universitat de Saragossa: «La desformalización heideggeriana del concepto de fundamento».

Dr. Ramón Rodríguez, catedràtic emèrit de la Universitat Complutense de Madrid: «Trascendencia y trascendental. El trascendentalismo ontológico de Vom Wesen des Grundes».

Dr. César Gómez Algarra, investigador postdoctoral, becari Juan de la Cierva: «La diferencia, "más allá" de la trascendencia. La autocrítica de Heidegger a partir de sus escritos privados».

Entitat responsable: Grup d'investigació Pensament Modern i Contemporani Epokhé.