• Conferència «Power Rangers, Sistemas Complejos y otras movidas tope tochas»

• Inici: Dimecres, 17 abril 12:30
    Fi: Dimecres, 17 abril 13:30
  • Edifici Anselm Turmeda, al campus de la UIB
  • Conferència dins del programa "DivulGMAT" del Grau de Matemàtiques, a càrrec d'Adrián García, conegut com "El Físico Barbudo", divulgador científic, graduat en Física i tècnic de l'Institut de Física Interdisciplinar i de Sistemes Complexos (IFISC) de la UIB-CSIC.

Dimecres, 17 d'abril, a les 12:30 hores.
    Lloc: Sala d'actes de l'edifici Anselm Turmeda, Campus UIB.

Resum: Me flipan los Power Rangers. Para mí esta serie infantil de los 90 fue la puerta de entrada a una rama de la física que está derribando las fronteras entre distintas ciencias: la física interdisciplinar. Esto de colaborar entre científicos y científicas de otros campos está más de moda que nunca, y al igual que ocurría en los Power Rangers, esta colaboración es imprescindible para acabar con enemigos gigantes que de otra manera serían invencibles. Así que, recarga el MegaZord, que vamos a pegarnos un poco con las fronteras de la física para descubrir cómo va a ser la ciencia del siglo XXI. Al menos una parte, claro.