• Xerrada amb berenar saludable: «Prevenció d'addiccions i xarxes socials»

• Inici: Dimecres, 24 abril 10:00
    Fi: Dimecres, 24 abril 11:30
  • Edifici Margalida Comas i Camps
  • A càrrec de Joella Anupol, tècnica de prevenció d'addiccions de l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible i del Pla nacional d’addiccions a les Illes Balears. Amb la participació d’estudiants del curs de prevenció d'addiccions a l'entorn universitari PREVENACTUA.

Aula A-01 de l’edifici Margalida Comas i Camps.

Explorarem el rol dels mitjans de comunicació i la publicitat en les addiccions, i analitzarem campanyes i la influència actual de les xarxes socials. En l’àmbit de la comunicació, les campanyes de prevenció d'addiccions són vitals per conscienciar la societat sobre els riscos i conseqüències de determinades conductes. Vols saber com elaborar missatges preventius efectius i adaptats al teu públic?

Dirigida a estudiants i professors de ciències de la salut, amb inscripció prèvia. Places limitades.

Aquesta activitat forma part de la X Setmana Saludable i Sostenible a la UIB 2024