• Seminari web: «IA-giarisme i integritat acadèmica: desafiaments i oportunitats en l'era de la intel·ligència artificial»

• Inici: Dijous, 23 maig 18:00
    Fi: Dijous, 23 maig 19:00
  • Universitat de les Illes Balears
  • En aquest seminari web d'una hora i mitja, la doctora Cinta Gallent-Torres, de la Universitat Jaume I, explorarà els reptes i oportunitats principals que la intel·ligència artificial (IA) presenta per a la integritat acadèmica. En un moment en què l’«IA-giarisme» (de l’anglès, AI-giarism) emergeix com una nova forma de deshonestedat acadèmica, es fa necessari abordar com les institucions educatives, el cos docent i els alumnes afronten aquesta nova realitat. El seminari web proporcionarà una oportunitat per debatre com la IA pot emprar-se com a eina per promoure la integritat acadèmica alhora que se’n qüestionen les implicacions ètiques i pràctiques.

Data i hora: 23 de maig de 2024, a les 18 hores.