• 8M a la UIB: «V Setmana de les Dones als Estudis de Llengua i Literatura Catalanes de la UIB»

• Inici: Dimarts, 12 març 11:00
    Fi: Dimarts, 12 març 12:00
  • Universitat de les Illes Balears
  • Forma part de les activitats organitzades a la UIB amb motiu de la commemoració del 8M.

Títol: Presentació del llibre Qui parla i qui calla. Comunicació i (des) igualtat entre dones i homes, d’Irene Yúfera, Estrella Montolio i Elisa Rosado, a càrrec de l’editora i coautora Irene Yúfera.

A les 11 hores.

Sessions d'aules obertes vinculades a les assignatures que s'impartiran aquest semestre al grau de Llengua i Literatura Catalanes. En algunes d'aquestes sessions participaran ponents externs, tot i que també poden consistir en classes ordinàries. L'únic requisit és que les sessions estiguin dedicades a dones escriptores, lingüistes, pensadores, etc.

Sessions obertes a tota la comunitat universitària i al públic en general.