• 8M a la UIB: «V Setmana de les Dones als Estudis de Llengua i Literatura Catalanes de la UIB»

• Inici: Dimecres, 06 març 11:00
    Fi: Dimecres, 06 març 14:00
  • Universitat de les Illes Balears
  • Forma part de les activitats organitzades a la UIB amb motiu de la commemoració del 8M.

Títol: Elles llegeixen, elles escriuen: lectura a càrrec dels estudiants del grau de Llengua i Literatura Catalanes.
    De les 11 a 13 hores.

Títol: La lluna, trinxet sense mànec: una lectura de la poesia d’Antonina Canyelles.
    De 13 a 14 hores.

Sessions d'aules obertes vinculades a les assignatures que s'impartiran aquest semestre al grau de Llengua i Literatura Catalanes. En algunes d'aquestes sessions participaran ponents externs, tot i que també poden consistir en classes ordinàries. L'únic requisit és que les sessions estiguin dedicades a dones escriptores, lingüistes, pensadores, etc.

Sessions obertes a tota la comunitat universitària i al públic en general.