• Xerrades: «Tallers EnginyUIB Menorca 2024»

• Inici: Dissabte, 16 març 11:30
    Fi: Dissabte, 16 març 18:30
  • Av. des Camp Verd, 4, 07730 Alaior, Illes Balears
  • Tallers EnginyUIB Menorca 2024

EnginyUIBEscolta el documentEs tracta de tallers realitzats utilitzant materials molt simples i pensats per desenvolupar la creativitat i  l’enginydels estudiants.

Els tallers que es realitzaran seran els següents:

«Crea el teu propi braç robot». Els estudiants dissenyen i construeixen un braç robòtic que funciona a partir d’un conjunt d’elements quotidians amb l’objectiu que el braç pugui agafar una tassó de plàstic. Els estudiants treballen en equips d’enginyers per dissenyar i construir el seu propi braç robot a partir d’elements quotidians

«Fes que el vent treballi per a tu». Els equips d’estudiants dissenyen i construeixen un molí de vent operatiu usant productes de la vida quotidiana. Els molins de vent fets pels estudiants han de ser capaços de suportar el vent generat per un ventilador o assecador de cabell, funcionant a velocitat mitjana i situat a una distància de 61 cm, i a més girar per aixecar un objecte petit. Els estudiants avaluen l’eficàcia tant del seu propi molí de vent com la dels altres equips i presenten les seves troballes a la classe.

Data i lloc

Dissabte, 16 de març de 2024.

CentreBit Menorca, Alaior.

Horari

«Crea el teu propi braç robot», per a estudiants de 12 a 16 anys. D’11.30 a 13.30 hores.

«Fes que el vent treballi per a tu», per a estudiants de 8 a 11 anys. De 16.30 a 18.30 hores.

Ponents

Els tallers seran impartits per dos estudiants de la UIB, mitjançant una activitat pautada, guiaran els participants en l'execució de l'activitat.