• Conferència: «We are all islanders: Mainstreaming Island Studies for Education, Research and Policy»

• Inici: Dimecres, 21 febrer 18:30
    Fi: Dimecres, 21 febrer 19:30
  • C/ Miquel dels Sants Oliver, 2, Palma
  • Impuls a la Càtedra de la Insularitat de la UIB Conferència inaugural

Títol de la conferència:

Ponent:
    Dr. Godfrey Baldacchino, Catedràtic de sociologia a la Universitat de Malta. Editor fundador de Island Studies Journal; expresident de la International Small Islands Studies Association (ISISA); extitular de la Canada Research Chair and UNESCO Co-Chair in Island Studies a la Universitat Prince Edward Island, Canadà; Ambaixador Especial de Malta per a les Illes i els Estats petits.

Presenten:

• Dr. Jaume Carot Giner, Rector de la Universitat de les Illes Balears.
    • Dr. Antoni Costa Costa, Vicepresident i Conseller d'Economia, Hisenda i Innovació.
    • Dra. Joana Maria Seguí Pons, Catedràtica de Geografia Humana de la Universitat de les Illes Balears i codirectora de la Càtedra.
    • Dr. Maurici Ruiz Pérez, Professor Titular de Geografia Física de la Universitat de les Illes Balears i codirector de la Càtedra.

Data: el dimecres 21 de febrer de 2024, a les 18.30 hores.

Lloc: Sala d’actes de l’edifici Sa Riera, Palma.

Entrada lliure.