• Tesi doctoral: «Mecanismos de desarrollo de depósitos sólidos sobre catéteres doble J urinarios»

• Inici: Dijous, 07 març 11:30
    Fi: Dijous, 07 març 12:30
  • Universidad de las Islas Baleares, Carr. de Valldemossa, km 7,5, 07120 Palma, Islas Baleares, España
  • Títol: Mecanismos de desarrollo de depósitos sólidos sobre catéteres doble J urinarios (ureteral stents). Estudio y desarrollo de nuevos tratamientos profilácticos..

Doctorand/a: Paula Calvó Garcia Direcció de tesi: Dra. Antònia Costa Bauzá i Dr. Feliciano Grases Freixedas Programa de Doctorat en Investigació Translacional en Salut Pública i Malalties d'Alta Prevalença

Dia: 7 de març de 2024 Hora: a les 11:30 hores Lloc presencial: Sala de Graus de l'edifici Antoni Maria Alcover i Sureda (campus universitari)