• Sessió informativa en línia: Grau de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport

• Inici: Dimarts, 13 febrer 19:00
    Fi: Dimarts, 13 febrer 20:00
  • UIB

La Universitat de les Illes Balears inclourà el grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport en l’oferta d’estudis de grau del curs 2024-25 amb 35 places.

La implantació d’aquests estudis farà possible que la UIB formi professionals amb els coneixements, les habilitats i les competències necessàries per a la realització de tasques en els àmbits de l’educació, l'entrenament esportiu, la salut, l'oci i recreació i la gestió esportiva.

A les 19 hores
    Lloc: Mitjançant la plataforma virtual Zoom.
    Ponents: Dr. Pere Palou i Sampol, catedràtic de l'àrea d'Educació Física i Esportiva del Departament de Pedagogia i Didàctiques Especifices de la UIB i president de la comissió d’elaboració i disseny del grau de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport.
    Carmina Vera Gaspar, presidenta del Col·legi Oficial de Llicenciats/des en Educació Física i l’Esport de les Illes Balears (COLEF).

Destinataris: Futurs estudiants de grau i les seves famílies, estudiants universitaris i qualsevol persona interessada

Les places disponibles s'assignaran per ordre d'arribada. Una vegada que s’hi hagin inscrit, els participants rebran, unes hores abans que comenci de l’activitat, un correu electrònic amb l'enllaç web per poder accedir-hi. Activitat gratuïta

Us hi podeu inscriure a Inscripcions i més informació