• Jornada: «Seminari d’Història Medieval»

  • Inici: Dimarts, 28 abril 18:00
    Fi: Dimarts, 26 maig 20:00
  • Edifici de Sa Riera palma
  • Dates: 28 d'abril, 5, 12, 19 i 26 de maig

    Lloc: aula 5, edifici Ramon Llull

    Dimarts 28 d'abril: a càrrec de Prof. Adela Fábregas García (Universitat de Granada). «Gente de mercaduría. Circulación y actividad de mercaderes extranjeros en tierras de al-Ándalus (ss. XIII-XV)». 

    Dimarts 5 de maig:  a càrrec de Prof. Alessandro Silvestri (Universitat de Salern). «Comunicació i circulació de la informació a les illes del Mediterrani catalanoaragonès: Mallorca, Sicília i Sardenya (segles XIV i XV)». 

    Dimarts 12 de maig:  a càrrec de Prof. Maria Barceló Crespí (Universitat de les Illes Balears). «Col·lectius estrangers en el Regne de Mallorca a la tardor medieval». 

    Dimarts 19 de maig:  a càrrec de Prof. Mario Lafuente Gómez (Universitat de Saragossa). «Los que vinieron del mar. Los ejércitos de la Corona de Aragón en las guerras de Cerdeña (1320-1410)». 

    Dimarts 26 de maig:  a càrrec de Prof. Inés Calderón Medina (CCHS-CSIC Madrid). «La movilidad nobiliaria en los territorios hispánicos (ss. XI-XIII). 
    Tipología, causas, y consecuencias políticas, sociales y culturales». 

    Més informació